شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان تشریح کرد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگيری اعضای باند حرفه ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد...
کد خبر: ۶۹۰۲۷
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگيری اعضای باند حرفه ای سارقان مسلح در فاصله زمانی کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس ، سرهنگ «فرهاد آراوند» اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در 4 فروردین ماه 1399 از تعدادی افغانستانی در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

وی توضیح داد: با تحقیقات میدانی انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای یک باند 5 نفره شرارت  شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و طراحی دقیق عملیاتی، تمامی اعضای این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی البسه نظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهمان در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران، صراحتا به ارتکاب سرقت مسلحانه از افاغنه اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند به شهروندان توصیه کرد: اگر در مکان های خلوت با افراد مشکوکی که البسه نظامی بر تن دارند مواجه شدند، ضمن تماس با شماره تلفن 110 حتما از آنان بخواهند که کارت شناسایی خود را ارائه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر