جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که در 6 فروردین ماه وزارت بهداشت اعلام کرد در استان بوشه مورد مثبت کرونا ثبت نشده، روز هفتم، از ثبت رسمی 4 مبتلا و یک مرگ دیگر خبر داد و تا روز هشتم هم آمار فوتی های «کووید 19» در استان بوشهر، 6 نفر اعلام شد...
کد خبر: ۶۹۰۲۸
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۱

فکرشهر: در حالی که در 6 فروردین ماه وزارت بهداشت اعلام کرد در استان بوشه مورد مثبت کرونا ثبت نشده، روز هفتم، از ثبت رسمی 4 مبتلا و یک مرگ دیگر خبر داد و تا روز هشتم هم آمار فوتی های «کووید 19» در استان بوشهر، 6 نفر اعلام شد.

به گزارش «فکرشهر»، امروز جمعه ـ 8 فروردین ماه ـ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت:  تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا امروز، 72 نفر است و 6 نفر تاکنون در استان در اثر این بیماری فوت شده اند.

سعید کشمیری با بیان این که یک نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد، گفت: متأسفانه یک بیمار آقای 93 ساله ساکن شهرستان دشتستان که جواب نمونه آزمایش کرونا ویروس وی مثبت اعلام شد فوت کرده است و تاکنون نیز برای صدور مجوز دفن وی منتظر جواب نمونه آزمایش بوده‌ایم.

وی از از بهبودی 61 نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: تا امروز 40 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (72 نفر) تاکنون 61 نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، درباره 4 نفری که روز پنج شنبه کرونا مثبت اعلام شده بودند نیز گفت: از چهار بیماری که دیروز نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان خانم 30 ساله ساکن بوشهر و فامیل یک از افرادی که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام‌شده است که به صورت سرپایی درمان و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می‌برد. بیمار جدید دیگر نیز آقایی 61 ساله ساکن کنگان که سابقه مسافرت ندارد و دارای بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و فشارخون است که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: بیمار جدید دیگر نیز آقایی 24 ساله ساکن شهرستان دشتستان که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی بسر می‌برد و متأسفانه یک بیمار 88 ساله ساکن شهرستان دشتستان که جواب نمونه آزمایش کرونا ویروس وی مثبت اعلام شد، فوت کرده است و تاکنون نیز برای صدور مجوز دفن وی منتظر جواب نمونه آزمایش بوده‌ایم.

به گزارش «فکرشهر»، با اعلام آمار رسمی امروز استان بوشهر، فوتی ها در این استان در اثر ابتلا به کروناویروس جدید، 6 نفر است و بیشتر مبتلایان نیز در شهرستان دشتستان هستند.

اینفوگرافیک زیر، سهم هر شهرستان استان بوشهر در تعداد مبتلایان به «کووید 19» را نشان می دهد:

فوتی‌های کرونا 2378 نفر شدند / تعداد مبتلایان 32 هزار مورد؛ بهبودیافتگان 11 هزار تن

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2926 مورد جدید کرونا ویروس در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز 144 نفر از بیماران جان خود را از دست دادند.

کیانوش جهانپور گفت: بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 2926 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید19 در کشور تا 8 فروردین 1399 در کشور به 32332 مورد افزایش یافت.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون 11133 نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گفته وی، متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته 144 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود 2378 نفر در کشور محروم شده ایم.

وی گفت: 2893 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر