پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۰۸۶
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید ارائه خدمات الکترونیک در ادارات استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، سید موسی موسوی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سرایت این ویروس نیاز است که از تجمعات و حضور غیرضروری در اجتماعات و شلوغی‌ها پرهیز شود.

وی اضافه کرد: کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات از راه‌های مؤثر کاهش بسیاری از مشکلات جامعه از قبیل افزایش هزینه زندگی، خستگی‌های جسمی و روحی، ترافیک و بسیاری معضلات دیگر از جمله مشکل فعلی جامعه یعنی شیوع بیماری کرونا است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به تاکید بر استقرار دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه کشور، تکلیف مهم دستگاه‌های اجرایی استان در حال حاضر، اجرای وظایف قانونی و مشخص شده در برنامه ششم توسعه و بخشنامه‌های اخیر در خصوص توسعه محتوا و خدمات الکترونیک است.

وی خاطر نشان کرد: از جمله دلایل مهم مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری‌ها، دریافت خدمات شهرسازی از جمله صدور پروانه ساخت و پایان کار است که با توجه به تأکیدهای دفتر فنی استانداری تعداد زیادی از شهرداری‌ها بخش‌هایی از خدمات فوق را الکترونیکی کرده‌اند.

موسوی تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش مراجعه حضوری شهروندان، همه شهرداری‌ها موظف به تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه الکترونیکی خدمات فوق هستند.

وی افزود: بین مقابله با شیوع ویروس کرونا و توسعه دولت الکترونیک رابطه معنادار وجود دارد و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان موظف به تسریع در افزایش خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعه حضوری مردم هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر