جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۴۶
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با همراهی معاون خدمات شهری شهرداری، رئیس اداره اجتماعی و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری از اداره‌کل زندان‌ها، کمپ ترک اعتیاد میلاد دوباره و مبادی ورود و خروج محلات جنوبی شهر بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، احمد بارگاهی در این بازدید با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی و مجموعه شهرداری در کنار مردم قرار دارد و تمامی امکانات مجموعه شهرداری برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تخصیص یافته است، یادآور شد: شهرداری بندر بوشهر و کلیه مسوولان و همشهریان، قدردان تلاش عزیزانی که مبادی ورودی و خروجی شهر انجام وظیفه میکنند، هستند و امروز آمده‌ایم تا از نزدیک قدردان این عزیزان باشیم.

بارگاهی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی میان زندانیان کم‌بضاعت و نیازمند، عنوان کرد: برخی از زندانیان توانایی تهیه اقلام بهداشتی را ندارند و همین مسأله ممکن است نگرانی‌هایی را برای خانواده این عزیزان در پی داشته باشد.

وی در ادامه این بازدید، ضمن اهدای لوازم و اقلام بهداشتی در کمپ ترک اعتیاد «میلاد دوباره»، تصریح کرد: طبق دستور شهردار محترم، مجموعه شهرداری بندر بوشهر تمام توان خود را برای مبارزه با ویروس کرونا به کار بسته است و در این راستا در کنار مردم و با همکاری سایر نهادهای مسوول از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در جریان این بازدید، مقادیر قابل توجهی اقلام بهداشتی از قبیل ژل‌های ضدعفونی، کلاه، کتاب و ماسک را به زندانیان، افراد حاضر در کمپ ترک اعتیاد و همچنین نیروهای مردمی مستقر در مبادی ورود و خروج محلات جنوبی (تنگک، هلیله، بندرگاه و...) توسط سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در بندر بوشهر توزیع شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر