جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس راهور استان بوشهر تشریح کرد:
فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهر در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال ممنوعیت و محدودیت های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد...
کد خبر: ۶۹۱۵۸
سه‌شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهر در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال ممنوعیت و محدودیت های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کشکولی اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح نیروهای پلیس راهور و راه در کنار سایر نیروهای انتظامی و امدادی و بسیج در جاده ها و شهر ها ترددها را کنترل و از ورود افراد غیر بومی به داخل استان و شهرها جلوگیری می کنند؛ ضمن اینکه در داخل شهرها نیز ورودی کلیه تفرجگاه ها و پارک ها و... مسدود و محدودیت های تردد کماکان ادامه دارد.

وی در خصوص روز طبیعت، 13 فرودین یا همان «سیزده بدر» گفت:  پلیس با آمادگی کامل در راستای حمایت از آحاد شهروندان و حمایت از پویش «در خانه بمانیم» و اجرای قانون تکلیف دارد افرادی را که خلاف قانون و مقررات رفتار می کنند و حریم دیگران را رعایت نمی کنند و در محدوده های ممنوع تردد می کنند اعمال قانون و خودروهای آنها را به مدت یک ماه توقیف و پانصدهزار تومان جریمه نماید.

رییس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح مذکور و کاهش سفر ها در این ایام قدر دانی می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر