جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۹۹
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم قدرشناس این استان هیچگاه ایثار و شجاعت کارکنان بهداشت و درمان در نبرد با ویروس کرونا فراموش نخواهند کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری روز چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: فداکاری این روزهای نیروهای بهداشت و درمان و مجموعه بخش سلامت استان بوشهر در جنگ با ویروس کووید ۱۹ یادآور ایثارگری‌هایی است که رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جنگ انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: پزشکان، پرستاران، بهورزان، بهیاران و همه فعالان و مسئولان بخش بهداشت، درمان و سلامت فرشتگان نجاتی هستند که در دفاع از حیات مردم با به خطر انداختن سلامتی خود و جان بر کف با همه وجود و امکانات تلاش می‌کنند تا بحران شیوع ویروس کرونا را متوقف کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  اضافه کرد: وظیفه ما مسئولان و مردم در قبال مدافعان سلامت مردم این است که با رعایت توصیه‌های پزشکی و بهداشت فردی و جمعی آنان را در این راه کمک کنیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: کارکنان حوزه سلامت استان با تمام وجود برای کنترل شیوع ویروس کرونا و خدمت شبانه‌روزی به مردم خانه و خانواده خود را رها کرده‌اند و از مردم درخواست دارند با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی آنان را در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

سعید کشمیری افزود: بوشهر آخرین استانی بود که درگیر بیماری شد و وقتی مورد مثبت در آن شناسایی شد پائین‌ترین میزان ابتلا و مرگ و میر را داشت اما هیچ وقت زیر سایه این آمارها نباید خوابید چون این بیماری به راحتی شعله ور می‌شود و باید تا آخرین لحظه مراقب بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر