جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۲۷۲
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۹

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: بخشدار ویژه خارگ گفت: در راستای مقابله جدی با شیوع کرونا، ترددهای دریایی از روز دوشنبه ـ 18 فروردین ماه 1399 ـ به مدت یک هفته در جزیره خارگ ممنوع می شود.                                

به گزارش فکرشهر، محمود رضایی در جمع خبرنگاران افزود: جزیره خارگ یکی از نقاط مهم و راهبردی ایران اسلامی و بعنوان پشتیبان اصلی جبهه اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی است.

وی افزود: با هم افزایی و همکاری خوبی که بین دستگاه ها و ادارات در بخش ویژه خارگ وجود دارد اقدامات بسیار مناسبی در حوزه مبارزه با شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است. 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با توجه آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر که این آمار چراغ راه شهرستان ها و مناطق در استان بوشهر برای آمادگی هر چه بیشتر جهت مقابله با این بیماری می باشد، شرایط حاکم بر استان در روزهای اخیر تغییر کرده است و باید اقدامات پیشگیرانه با جدیت دنبال شود.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه شرکت‌های نفتی به‌ویژه شرکت پایانه‌های نفتی ایران صورت گرفته و حضور مستمر مدیرعامل این شرکت در جزیره نشان از عزم راسخ شرکت‌های انرژی برای شکست این بیماری در خارگ است.

رضایی گفت: با تصمیمات و خرد جمعی صورت گرفته در مدیریت بحران بخش ویژه خارگ تمامی ترددهای مسافری دریایی به مدت هفت روز لغو شد و اداره بندر و دریانوردی خارگ مسئول نظارت بر این روند در حوزه دریانوردی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر