جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۲۸۳
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تا کنون ۲۲۳ دستگاه خودرو در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان متوقف و اعمال قانون شده که از این تعداد ۱۶۶ راننده متخلف ضمن توقیف خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی بیان کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نیروی انتظامی اقدام به ایجاد ۸۳ ایستگاه کنترل تردد خودرو‌ها در قالب ۷۶ تیم انتظامی و ۴۶ تیم راهور در سطح استان بوشهر کرده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان بوشهر، تا کنون ۲۲۳ دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون شده‌اند که از این تعداد ۱۶۶ راننده متخلف ضمن توقیف خودرو ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه این طرح همچنان با قدرت و قاطعیت در استان در حال اجرا است اضافه کرد: در اجرای این طرح خودرو‌های غیربومی که در سطح شهر‌ها و جاده‌های استان بوشهر تردد کنند علاوه برجریمه ۵۰۰ هزار تومانی، یک ماه نیز توقیف می‌شوند.

وی تدوین نقشه راه برای مقابله با بیماری کرونا در زمینه محدودیت تردد خودرو‌ها را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه محدودیت‌های تردد خودرو‌ها در محور‌ها تا ۲۰ فروردین ادامه دارد برای  ادامه این طرح باید نقشه راه تدوین و عملیاتی شود.

سردار واعظی از تداوم تعطیلی اصناف خبر داد و گفت: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی به صورت مرتب و روزانه بازدید‌های لازم را در سطح بازار‌های استان انجام می‌دهند و در این راستا تاکنون ۴۰۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری مردم در  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از آن‌ها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از تردد‌های غیرضروری اجتناب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر