پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مشاور مدیرکل آموزش‌وپرورش بوشهر:
کد خبر: ۶۹۳۱۷
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: مشاور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در امور جوانان گفت: ۲۸ درصد فرهنگیان استان بوشهر جوان هستند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی اکبرپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ نیروی فرهنگی در استان بوشهر مشغول به خدمت هستند اظهار داشت: بیش از ۲۸ درصد نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: در آموزش‌وپرورش استان بوشهر حدود چهار هزار و ۱۰۰ فرهنگی جوان زیر ۳۵ سال خدمت می‌کنند که نزدیک به دو هزار و ۱۰۰ جوان آن زیر ۳۰ سال هستند.

مشاور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در امور جوانان تصریح کرد: در سال‌های آتی نیز نیروهای بیشتری به این مجموعه اضافه می‌شود که این امر به آموزش‌وپرورش، نوید جامعه‌ای جوان را خواهد داد.

اکبرپور ادامه داد: طرح توانمندسازی معلمان جوان از مهمترین طرح‌های در نظر گرفته شده برای جوانان است که در همین راستا سایت تعاملی برای دریافت و بارگذاری تدریس همکاران در قالب فیلم و همچنین تعبیه فیلم آموزشی سرگروه‌های آموزشی طراحی شده است.

وی اضافه کرد: تعیین معلم نمونه استانی و شهرستانی و همچنین نشست مدیرکل با معلمان جوان پویا در قالب یک برنامه استانی با حضور ۴۰ معلم جوان پویا از دیگر برنامه‌های مد نظر بوده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

مشاور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در امور جوانان، نقش دانشگاه فرهنگیان را در پرورش نیروهای جوان برای تقویت آموزش‌وپرورش مهم دانست و یادآور شد: حوزه جوانان آموزش و پرورش استان با توجه به اینکه جامعه هدف اصلی خود را در دانشگاه فرهنگیان دارد برنامه‌های مهمی را در آینده‌ای نزدیک در این دانشگاه اجرایی خواهد کرد که تبادل تجربه معلمان یکی از این فعالیت‌های مهم است.

اکبرپور خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی فرهنگیان جوان باید به نحو مطلوبی از پتانسیل و ایده‌های آنها استفاده شود و این مهم زمانی تحقق می‌یابد که تجربه پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت با نوآوری جوانان در برنامه‌ریزی‌های آتی آموزش‌وپرورش استان تلفیق یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر