شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی بوشهر اعلام کرد:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جاری آسمان استان به تناوب ابری و در برخی اوقات گاهی همراه با بارش پراکنده و خفیف باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود...
کد خبر: ۶۹۳۱۹
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جاری آسمان استان به تناوب ابری و در برخی اوقات گاهی همراه با بارش پراکنده و خفیف باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. 

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وزش جریانات گرم جنوب شرقی نیز که از ظهر روز سه شنبه در سواحل و سطح استان آغاز می‌ شود، در روزهای چهارشنبه تا پایان هفته با سرعت و شدت بیشتری ادامه می‌یابد که در پی آن خیزش گرد و خاک در برخی نقاط، افزایش تلاطم دریا و محسوس دمای هوا پیش بینی می‌شود. 

وی بیان کرد: امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل مرکزی و جنوبی استان، این نواحی از دریا مواج و متلاطم است که انتظار می‌رود فردا با کاهش سرعت باد از ارتفاع موج نیز در این نواحی کاسته شود. 

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی شده‌است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۰ و فرا ساحل جنوبی گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و فردا بتدریج ۱۴ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود. 

مساعدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ادر سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر، سواحل مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر، فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۱:۲۳، مد اول ۰۷:۴۲، جزر دوم  ۱۲:۴۴ ، مد دوم  ۱۹:۰۵ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر