جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۲۰
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان فارس و مرزبانی بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مرزبانی، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با بیان اینکه  سواحل و مرزهای دریایی استان بوشهر برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن است اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر با حضور شبانه‌روزی در سواحل و بنادر استان،  ضمن رصد فعالیت قاچاقچیان برای برخورد با آنان  از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

وی با اشاره به ارتقاء تجهیزات و امکانات  مرزبانی در برخورد با هنجارشکنان در خلیج فارس افزود: امکانات و تجهیزات در پایگاه‌های مرزبانی استان بوشهر ارتقاء یافته که شناورهای این نیرو امکان حضور تا اعماق مختلف آب‌های خلیج فارس را دارند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان فارس  و مرزبانی بوشهر خبر داد.

سردار رضایی‌نژاد  با اشاره به کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر در این عملیات مشترک خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مرزبانی استان بوشهر، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز فارس، شناسایی کامیون حامل مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از توقیف یک کامیون حامل مواد مخدر خبر داد و افزود: در اقدامات پوششی ماموران موفق شدند با گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی نی‌ریز به استهبان یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه 60 کیلوگرم تریاک در کامیون توقیفی جاسازی شده بود به دستگیری 2متهم پرداخت و گفت: توان اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی استان بوشهر سبب شده تا با به کارگیری ظرفیت‌هایی برون استانی و درون استانی به عنوان یک راهبرد هدفمند ضربات سنگینی به قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر