جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اعلام کرد:
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مصوبه نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس در سراسر کشور به صورت همزمان است...
کد خبر: ۶۹۳۲۱
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مصوبه نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس در سراسر کشور به صورت همزمان است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مجید خورشیدی گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که استانداران و معاونان سیاسی آنها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند  موضوع ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ فعالیت کسب و کارها، حمل و نقل، چگونگی استمرار پروژه های عمرانی و بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش و چند نفر از وزرا نهایتا دو نظر برای فعالیت مراکز آموزشی مطرح شد اول اینکه در استانهایی که کرونا تقریبا شیوع کمتری دارد مدارس بازگشایی شود و نظر دوم این بود که بازگشایی محیط های آموزشی در سراسر کشور با کسب نظر وزارت بهداشت به صورت همزمان باشد.

خورشیدی گفت: تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز این شد که بازگشایی مراکز آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت همزمان و سراسری باشد. بنابراین مصوبه، مراکز آموزشی سراسر کشور تا پایان فروردین ماه تعطیل می باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: در همین زمینه استاندار محترم  بوشهر روز گذشته در ستاد استانی کرونا بر استمرار تعطیلی مراکز آموزشی تاکید کرده و در همان تاریخ طی مکاتبه ای با وزیر محترم کشور با گوشزد کردن خطرات بازگشایی مدارس از جمله عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، احتمال عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی برخی دانش آموزان و افزایش ترددها و در نتیجه احتمال شیوع بیشتر کرونا؛ از ایشان درخواست نمودند که موضوع تاخیر در بازگشایی مدارس در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و مصوب شود.

وی اضافه کرد: مدیریت استان این مساله (عدم بازگشایی مدارس) را با دغدغه مندی تمام پیگیری می کند و موردی برای نگرانی شهروندان وجود ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر