شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۴۷
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: امام جمعه برازجان در توصیه هایی به مردم و هیات های مذهبی، از آنان خواسته در برگزاری جشن های نسمه شعبان، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر امام جمعه، حجت الاسلام حسن مصلح، با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته و فرخنده میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و ضرورت بزرگداشت نیمه شعبان با وجود محدودیت‌های فراگیر به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نکاتی را توصیه کرد و گفت: لازم است کلیه هیئات مذهبی و ستادهای مردمی با رعایت کامل نکات بهداشتی و عمل به تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا نسبت به راه اندازی پایگاه ها و ایستگاه های مولودی خوانی و مداحی در روز نیمه شعبان با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اقدام و صرفاً به پخش مولودی خوانی از طریق سیستم‌های صوتی اکتفا نمایند.

وی افزود: کلیه مومنین و مومنات نسبت به احیای شب نیمه شعبان و خواندن دعای فرج (الهی عظم البلاء)، دعای هفتم صحیفه سجادیه، زیارت آل یاسین و ... و توسل به آن امام همام جهت رفع گرفتاری و مشکلات جامعه مسلمین و برآورده شدن حاجت ها به ویژه خلاصی از ویروس کرونا استغاثه نمایند.

مصلح گفت: نیروهای جهادی و بسیجی با همکاری هیأت امنای مساجد و هیات‌های مذهبی و خیرین گرانقدر پذیرایی و طعام روز عید میلاد آقا امام زمان عجل الله را به صورت بسته های کالا و مواد خام غذایی به نیازمندان و مساکین تحویل نمایند.

وی اضافه کرد: ادارات، سازمان ها و مجموعه های فرهنگی و اصناف و مردم غیور و شریف با نصب بنر و پرچم بر سر در منازل و ادارات و آذین بندی مساجد و تکایا و معابر سطح شهر این روز بزرگ را گرامی بدارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر