شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۵۱
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شدید جنوبی تا پایان هفته به تناوب برای این استان خیزش گرد و خاک، افزایش تلاطم دریا و محسوس دمای هوا نیز پیش بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین از فردا سه شنبه تا پایان هفته جاری با عبور متوالی امواج ناپایدار از جو استان، آسمان به تناوب ابری و در برخی از نقاط استان گاهی همراه با بارش پراکنده و خفیف باران با احتمال وقوع رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد، در برخی ساعت‌ها افزایش ابر و فردا روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد امروز به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ و گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و  روی دریا در قسمت‌های جنوبی استان ۱۴ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه قسمت‌های متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر و فردا در همه قسمت‌های ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۰، مد اول ۰۸:۰۰، جزر دوم ۱۳:۵۲ و مد دوم ۲۰:۰۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر