جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد...
کد خبر: ۷۰۷۱۲
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش «فکرشهر»، سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۳۹۸ نفر است که از این تعداد ۲۳۰ مرد و ۱۶۸ زن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۹ مورد مثبت جدید،۳ مورد در بوشهر، ۴ مورد در دشتستان، یک مورد در تنگستان و یک مورد در دیر شناسایی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: سه بیمار جدید شهرستان بوشهر، دو خانم ۳۸ و ۳۱ ساله و آقایی ۳۱ ساله هستند که خانم ۳۸ که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و خانم ۳۱ ساله نیز پس از گذراندن دوره درمان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارد و آقای ۳۱ در بیمارستان برای گذراندن دوره درمان خود بستری است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: چهار بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۷۲، ۴۴، ۳۵ و ۳۴ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی بیان کرد: بیمار جدید شهرستان تنگستان کودکی ۵ ساله است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارد.

دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید شهرستان دیر خانمی ۳۶ ساله ساکن شیراز است که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۹۸ نفر) تاکنون ۲۲۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۵۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی در شب‌های قدر اضافه کرد: انتظار می‌رود عموم مردم و هیئت‌امنای اماکن مذهبی و مساجد با جدیت همچون گذشته نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها مدافعان سلامت را همراهی کنند.

دکتر کشمیری افزود: دورهمی‌ها، رفت‌وآمدهای خانوادگی و رعایت نکردن نکات بهداشتی منجر به تشکیل خوشه‌های محلی بیماری کرونا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار داشت: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر