جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۸۰۴
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بنا داریم از امسال سال مالی دستگاه های اجرایی استان بوشهر در سال جاری به جای اسفندماه، پایان بهمن ماه تعیین کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان برای توزیع اعتبارات سال ۹۹ تعامل و هماهنگی لازم را با فرمانداران و کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها داشته باشند.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت ها و مشکلات بودجه ای و تحریم در سال گذشته، اما پروژه های بسیار خوبی در استان به بهره برداری رسیده و اقدامات امیدوار کننده ای انجام شد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های پیمانکاران استان خاطرنشان کرد:  بنا داریم از امسال سال مالی دستگاه های اجرایی استان بوشهر در سال جاری به جای اسفندماه، پایان بهمن ماه تعیین کنیم تا فرصت کافی برای توزیع مطلوب اعتبارات وجود داشته باشد.

گراوند ادامه داد: در صورتی که کار توزیع اعتبارات و مبادله موافقت‌نامه‌ها به روزهای پایانی سال موکول شود، دقت لازم در توزیع مطلوب اعتبار صورت نخواهد گرفت.

استاندار بوشهر تاکید کرد: دستگاه های اجرایی یکماه پس از تصویب بودجه در کمیته های برنامه ریزی شهرستان فرصت مبادله موافقت نامه را دارند اگر پس از این مدت موافقت نامه ای مبادله نشد، اداره کل اقتصاد و دارایی استان حق پرداخت اعتبار به دستگاه مربوطه را ندارد.

وی بیان کرد: فرمانداران هم مکلفند بعد از این مدت اعتبار مربوطه به جابجا کرده و به دستگاه یا پروژه دیگری اختصاص دهند.

گراوند بر ضرورت جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و افزود: مدیران اجرایی استان نسبت به جذب اعتبارات از محل اعتبارات وزارتخانه خود با جدیت بیشتری عمل کنند.

استاندار بوشهر در مورد هزینه های جاری دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به مشکلات بودجه ای، دستگاه های اجرایی، اعتبارات ابلاغی در مورد هزینه های جاری را فقط در هزینه های اجتناب ناپذیر هزینه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر