جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۸۱۲
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: توسعه بدون اطلاع رسانی، تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی کامل نیست و به هدف نمی‌رسد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند روز شنبه در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی افزود: روابط عمومی هوشمند و روزآمد با نیروی انسانی توانمند و تجهیزات و ملزومات اداری با ایجاد ارتباط دوسویه موفق، این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا ضمن دریافت مطالبات جامعه هدف و مخاطبان خود از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را بدرستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی بیشتر بهره ببرد.

وی بیان کرد: ۲۷ اردیبهشت ماه موسوم به روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم ملی، فرصت مغتنمی است تا با یادآوری جایگاه مهم و تأثیر گذار روابط عمومی و ارتباطات، زمینه را برای تقویت و تحکیم  مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی درون و برون سازمانی فراهم کرد.

گراوند اضافه کرد: بدون شک ارتقا و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان بازوی مشورتی، در دنیای امروز یک ضرورت انکار ناپذیر و یک راهبرد مهم است.

وی ادامه داد: امروزه نقش آفرینی و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی و فناوری‌های نو ظهور و دقت و سرعت در امر اطلاع رسانی و ارتباط موفق با مخاطبان ازطریق پلتفرم‌ها نمودار می‌شود و این روابط عمومی است که با تیزبینی و هوشیاری می‌تواند توفیق یک سازمان را بر ستون پایدار دانش و اطلاعات استوار سازد و مدیریت سازمان را در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته کمک کند.

استاندار بوشهر گفت: همه مدیران باید به روابط عمومی‌ها به عنوان آیینه افکار عمومی و بیانگر مطالبات به‌حق جامعه هدف توجه داشته و با تمهید ابزار و تکمیل نیروی انسانی و تامین مالی، زمینه را برای نقش آفرینی درست و بموقع و ایفای وظیفه سازمانی در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان فراهم کنند.

گراوند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود اعم از تحریم‌های ظالمانه دشمنان، تنگناها، مضایق موجود و مساله فراگیر کرونا، از جامعه رسانه‌ای و مسئولان روابط عمومی می‌خواهم تا نهایت تلاش خود را برای امید آفرینی، جلب مشارکت مردم، فعال‌سازی و ایجاد زمینه برای رونق و جهش تولید در جای جای استان سراسر ظرفیت بوشهر بکار گیرند.

وی با تقدیر از تلاش‌ دست اندرکاران روابط عمومی روز و هفته روابط عمومی و ارتباطات را  به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر