شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۸۲۰
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری مرد ۶۸ ساله درشهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر افزود: در ساعت ۱۷ روز اول فروردین سال جاری در پی  اعلام کشف جسد فردی در یک دامداری حوالی شهر برازجان، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد جسد متعلق به مردی ۶۸ ساله  است که حدود یک هفته از مرگ وی می‌گذرد.

واعظی ادامه داد: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و گرفتن نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل متوفی تقویت و تلاش برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز شد.

وی عنوان کرد: با تحقیقات پلیسی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان آگاهی عامل ارتکاب قتل که فردی ۳۸ ساله و اهل برازجان بوده شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهر برازجان دستگیر شد.

واعظی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سوی ماموران، متهم به ارتکاب قتل اعتراف و دلیل شلیک گلوله به سمت مقتول در دامداری را  اختلاف‌های خانوادگی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه اسلحه به همراه مقداری مهمات کشف شد و متهم نیز پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر