جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۹۰۷
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

فکرشهر:  معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با راه‌اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی از شهریور ماه سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن نهاده‌ دامی بین تولیدکنندگان دام و طیور در این استان توزیع شد.

به گزارش فکرشهر وبه نقل ازروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر، افشین قطبی اعلام کرد:ارزش این نهاده‌های دامی که در میان مرغداران، دامداران، تعاونی‌های دامداری و کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام و طیور استان بوشهر توزیع شده  ۳۲۳ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: این نهاده‌ها شامل پنج هزار و ۶۵۰ تن ذرت، ۹هزار و ۵۰۰ تن کنجاله سویا  و ۳۵۰ تن جو دامی بود که این اقلام همچنان نیز در حال توزیع است.   

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل آمده بین وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده‌های کشاورزی (ذرت، جو وکنجاله سویا) بین واردکنندگان با خریداران بدون واسطه و با سهولت بیشتری امکان‌پذیر شده‌است.

وی بیان کرد: فعالیت سامانه بازارگاه از شهریور سال ۱۳۹۸ با تعیین سهمیه کنجاله سویا آغاز شده و از ابتدای بهمن ماه و با تخصیص سهمیه ذرت و جو وارد مرحله دوم فعالیت رسمی خود شده و همچنان ادامه دارد.

قطبی گفت: همه تعاونی‌ها، واحدهای مرغداری جوجه‌ریزی کرده، واحدهای دامداری فعال و کارخانه‌های خوراک دامی که دارای نام کاربری و رمز عبور هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه بازارگاه به آدرس https://sps.bki.ir  نسبت‌به خرید نهاده‌های در نظر گرفته شده به صورت برخط و بدون مراجعه به بانک اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر