پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۰۲۴
پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: اعضای تیم شاهین شهرداری بوشهر روز پنجشنبه پیش از آغاز تمرین‌های لیگ برتر تست کرونا دادند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با مشخص شدن زمان شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال، سفیدپوشان بوشهری با حضور در محل دفتر باشگاه و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر تست کرونا دادند.

کرم ایزدپناه افزود: امروز اعضای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان این باشگاه در گروه‌های مختلف و جداگانه با حضور در دفتر باشگاه آزمایش‌های مربوط به کرونا را پشت سر گذاشتند که بزودی با مشخص شدن نتایج تست و آزمایش‌های مربوطه، تمرین‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: هوا در بوشهر بسیار گرم است از این رو به دنبال شهری سفید (از لحاظ ابتلا به کرونا) هستیم که امکانات ورزشی لازم برای میزبانی از تیم ما را داشته باشد.

ایزدپناه ادامه داد: ما تمرینات را در بوشهر شروع می‌کنیم، ولی به دلیل گرمای هوا برای ادامه تمرینات به شهر دیگری می‌رویم.

وی یادآور شد: به دنبال شهری می‌گردیم که امکانات مورد نیاز ما را داشته باشد و به محض این که شهر مورد نظر انتخاب شود اردوی خود را برپا خواهیم کرد که هنوز در این زمینه تصمیم نهایی گرفته نشده‌است.

ایزدپناه ادامه داد: اکنون که مسئولان اصرار به برگزاری لیگ دارند امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و همه در سلامت کامل لیگ را به پایان برسانند.

مدیر تیم فوتبال شاهین بوشهر در مورد زمان بازگشت سرمربی کروات این تیم به تمرینات عنوان کرد: میشو کریستیچوویچ هنوز به ایران بازنگشته، ولی با کریمیان دستیارش در تماس است و برنامه تمرینی را به دستیارانش ارائه داده‌است.

 وی عنوان کرد: میشو کریستیچوویچ در تماسی که با او داشتیم اعلام کرد پیگیر کار بازگشت به ایران است و در آینده‌ای نزدیک به ما ملحق می‌شود.

ایزدپناه افزود: امروز که همه بازیکنان به بوشهر می‌آیند نیز به صورت ویدیو کنفرانس با او گفت وگو می‌کنیم تا در جریان برنامه‌هایش قرار بگیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر