پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۲۵۸
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: تلفات ناشی از سوانح رانندگی در شبکه معابر درون شهری در ۲ ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ قدرت الله کشکولی در نشست بررسی تصادف‌های درون شهری استان بوشهر افزود: ‌این مهم حاصل همکاری عموم مردم و مشارکت همگانی در اجرا و رعایت قوانین و مقررات و همچنین تلاش و زحمت‌های شبانه روزی کارکنان رده‌های انتظامی در استان است.

وی بیان کرد: با وجود کاهش چشمگیر تصادف‌های فوتی در شهرهای استان بوشهر اما موتورسیکلت سواران به مانند سابق بیشترین نقش را در تصادف‌های فوتی درون شهری دارند.

کشکولی ادامه داد: رانندگان موتورسیکلت نباید خود را از جریان ترافیک مستثنی بدانند و در همه حال قوانین رانندگی را مدنظر قرار دهند و در حین رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی بیان کرد: همزمان با ایجاد تغییر و تحولات گسترده در عرصه‌های مختلف زندگی، پلیس نیز سعی داشته تا برنامه ها و فعالیت‌های خود را در تمام حوزه ها و به ویژه در حوزه امنیت و ساماندهی ترافیکی با این تغییرات هماهنگ کند.

کشکولی افزود: افزایش نقش و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک موجب شده پلیس برای برقراری مطلوب نظم و امنیت، توجه خود را بیش از پیش به حوزه پیشگیری اجتماعی معطوف ساخته و در این حوزه نیز برنامه ریزی داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر