شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۲۷۶
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر در این شهرستان مردم باید رفتار خود را برای محفوظ ماندن از سرایت این بیماری تغییر دهند.

به گزارش فکرشهر، محمد بازیاری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: باتوجه به اینکه بیشتر  بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان بدون علائم بوده‌اند، زنگ خطری جدی برای آحاد جامعه بوده و این روند  حامل این پیام است که من و شما هر دو حامل بدون علامت ویروس و ناقل بیماری هستیم.

وی اظهار داشت: اغلب بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان بدون علائم، سرپایی و از  خانواده، اطرافیان و موارد تماس با بیمار مثبت بوده‌اند که پس از انجام تست، کرونایی بودن آنان مشخص شده است.

بازیاری گفت: علامت نداشتن این بیماری، زنگ خطری جدی است که به گوش می‌رسد و حامل این پیام هست که من و شما هر دو حامل بدون علامت ویروس و ناقل بیماری هستیم  و نباید بی تفاوت از این موضوع مهم بگذریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: برای سلامتی خود، خانواده  و جامعه در برابر کرونا باید موازین و پروتکل‌های بهداشتی را که اکنون در رعات آنها کوتاهی می‌شود جدی گرفته شود تا در برابر این بیماری که در روزهای اخیر رشد داشته جلوگیری و از خود مراقبت و محافظت کنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر تاکنون ۷۰ بیمار و دو فوتی کرونایی داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر