سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: دومین مرکز درمانی شهرستان بوشهر نیز به علت ابتلای پرسنل و کارمندان آن به «کووید 19» تعطیل شد...
کد خبر: ۷۱۵۱۴
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: دومین مرکز درمانی شهرستان بوشهر نیز به علت ابتلای پرسنل و کارمندان آن به «کووید 19» تعطیل شد.

به گزارش «فکرشهر»، امروز پنج شنبه ـ 15 خردادماه 1399 ـ تعداد مبتلایان به کرونای شناسایی شده استان بوشهر 1517 نفر اعلام شد که 682 نفر آنان در شهرستان بوشهر هستند و 103 نفر از بیماران جدید شهرستان بوشهر نیز امروز شناسایی شده اند و در حالی است که بر خلاف روزهای گذشته، جزییات مبتلایان امروز استان بوشهر که در مجموع 134 نفر بوده اند، تا لحظه تنظیم این خبر، هنوز اعلام نشده است، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد که مرکز جامع سلامت «چغادک» به علت ابتلای پرسنل و کارمندان این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.

به گزارش «فکرشهر»، مرکز جامع سلامت چغادک، دومین مرکز درمانی شهرستان بوشهر است که در یک هفته جاری به علت ابتلای پرسنل به «کووید 19» تعطیل شده است. روز یک شنبه همین هفته ـ 11 خردادماه ـ نیز، مرکز جامع سلامت «خیبر» شهر بوشهر به دلیل مثبت شدن تست کرونای تعدادی از پرسنل تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده بود.

در خبری که روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این راستا منتشر کرده، مهندس حسین فخرایی ـ رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهرـ  گفته، «به اطلاع عموم همشهریان محترم می رسانیم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات بهداشتی درمانی در مرکز خدمات جامع سلامت چغادک تا اطلاع ثانوی متوقف شد. با مثبت شدن آزمایش تعدادی از همکاران ما در مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعین تصمیم به ارایه خدمات این مرکز گرفته شد. تعطیلی مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک برای اطمینان از سلامت سایر شاغلین در این مرکز صورت گرفته است. با توجه به حجم بالای مراجعات مردم به این مرکز و اهمیت حفظ سلامت شاغلین و مراجعین، مرکز خدمات جامع سلامت شهر چغادک تا اطمینان از سلامت همه شاغلین آن تعطیل است. عموم مراجعین به این مرکز می توانند برای دریافت خدمات به یکی مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان بوشهر مراجعه کنند».

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر