چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با تعطیلی دو مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان گناوه به دلیل ابتلای پرسنل و کارمندان به کروناویروس جدید، تعداد مراکز تعطیل شده استان بوشهر به 4 رسید...
کد خبر: ۷۱۵۴۶
جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: با تعطیلی دو مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان گناوه به دلیل ابتلای پرسنل و کارمندان به کروناویروس جدید، تعداد مراکز تعطیل شده استان بوشهر به 4 رسید.

به گزارش «فکرشهر»، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: به اطلاع عموم همشهریان محترم می‌رسانیم به ‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت «مال خلیفه ای» و  «محمدصالحی» تا اطلاع ثانوی متوقف شد. 

مهندس محمد بازیاری به روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با مثبت شدن آزمایش تعدادی از همکاران ما در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مال خلیفه ای و محمدصالحی و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعین تصمیم به توقف ارایه خدمات  این دو مرکز گرفته شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز خدمات جامع سلامت روستاهای مال خلیفه ای و محمدصالحی برای اطمینان از سلامت سایر شاغلین در این مرکز صورت گرفته است افزود: با توجه به حجم بالای مراجعات مردم به این مراکز و اهمیت حفظ سلامت شاغلین و مراجعین، مراکز خدمات جامع سلامت مال خلیفه ای و محمد صالحی تا اطمینان از سلامت همه شاغلین آن تعطیل است.

بازیاری خاطرنشان کرد: عموم مراجعین به این دو مرکز می‌توانند برای دریافت خدمات به یکی از مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهر گناوه مراجعه کنند.

به گزارش «فکرشهر»، در یک هفته گذشته، دو مرکز جامع سلامت چغادک و خیبر نیز به علت ابتلای پرسنل به کووید 19 در شهرستان بوشهر تعطیل شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر