شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همچنین طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امروز در استان بوشهر نیز 232 مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، شمار مبتلایان رسمی استان به 2100 نفر می رسد...
کد خبر: ۷۱۶۵۷
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۹

فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۰۹۵ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر، دکتر سیما سادات لاری در توضیح آخرین وضعیت بروز کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۱ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۱۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی همچنین گفت: ۲۶۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امروز در استان بوشهر نیز 232 مبتلای جدید شناسایی شده که با این تعداد، شمار مبتلایان رسمی استان به 2100 نفر می رسد.

مبتلایان جدید، در هر 10 شهرستان هستند. 75 نفر در بوشهر، 43 نفر در دشتستان، 31 نفر در گناوه، 23 نفر در جم، 19 نفر در دشتی، 12 نفر در کنگان، 10 نفر در تنگستان، 9 نفر در دیلم، 8 نفر در عسلویه و 2 نفر در دیر.

فوتی‌های امروز نیز 2 نفر اعلام شده که هر دو در بوشهر بوده اند؛ طبق اعلام علوم پزشکی، فوتی های 24 ساعت گذشته، آقایی 65 ساله و خانمی 33  با سابقه بیماری زمینه ای هستند و به این ترتیب، تعداد فوتی های کووید 19 استان نیز به 24 نفر رسید.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر