جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ پیگیری خبر
فکرشهر: دو هفته از زمانی که برای افتتاح آزمایشگاه برازجان وعده داده شده بود، گذشته است. دبیر ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، 18 خردادماه در گفت و گو با «فکرشهر» از افتتاح آزمایشگاه تشخیص کرونای برازجان تا پایان آن هفته ـ جمعه 23 خردادماه ـ خبر داده بود که این امر محقق نشد؛ این در حالی است که سعید کشمیری ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ـ روز سه شنبه 3 تیرماه گفت که «در شرایط کنونی و با توجه به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان در استان در دو هفته اخیر، فقط از بیماران بستری در بیمارستان‌ها تست کرونا گرفته می‌شود»...
کد خبر: ۷۲۲۲۴
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: دو هفته از زمانی که برای افتتاح آزمایشگاه برازجان وعده داده شده بود، گذشته است. دبیر ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، 18 خردادماه در گفت و گو با «فکرشهر» از افتتاح آزمایشگاه تشخیص کرونای برازجان تا پایان آن هفته ـ جمعه 23 خردادماه ـ خبر داده بود که این امر محقق نشد؛ این در حالی است که سعید کشمیری ـ رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ـ روز سه شنبه 3 تیرماه گفت که «در شرایط کنونی و با توجه به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان در استان در دو هفته اخیر، فقط از بیماران بستری در بیمارستان‌ها تست کرونا گرفته می‌شود».

در همین راستا، زمان دقیق افتتاح آزمایشگاه تشخیص کرونای برازجان را مجددا پیگیری کردیم؛ عبدالرسول عباسی به «فکرشهر» گفت که این آزمایشگاه فردا ـ پنج شنبه 5 تیرماه 1399 ـ افتتاح خواهد شد.

دبیر ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در بحث تهیه تجهیزات و مکان، علاوه بر کمک 50 میلیونی شورای شهر برازجان، خیرین نیز کمک کرده اند و این آزمایشگاه فردا افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: یک ویروس شناس در این آزمایشگاه مستقر خواهد شد و کارشناسان آزمایشگاه نیز حضور خواهند داشت و بسته به تعداد پرسنل و ساعات کاری، تعداد آزمایش های روزانه نیز متغیر خواهد بود.

نظرات بینندگان
حامد
|
-
|
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۶
سلام آدرس آزمایشگاه انجام تست کرونا کجاست؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر