جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیشگیری از وقوع جرم ، سرعت بخشی در رسیدگی کارشناسانه قضایی پرونده‌ها و خاتمه آن، تدوین نقشه آمایش ملی مبارزه با جرم، ترسیم نقشه راه پیشگیری و قضاوت عادلانه باید در دستور کار جدی قوه قضائیه باشد...
کد خبر: ۷۲۲۹۴
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پیشگیری از وقوع جرم ، سرعت بخشی در رسیدگی کارشناسانه قضایی پرونده‌ها و خاتمه آن، تدوین نقشه آمایش ملی مبارزه با جرم، ترسیم نقشه راه پیشگیری و قضاوت عادلانه باید در دستور کار جدی قوه قضائیه باشد.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه به رسانه‌ها اعلام کرد:تحولات و اقدام‌های اخیر قوه قضائیه به ویژه در حوزه مبارزه با فساد درون قوه و برون از آن بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر  است.

وی یادآورشد:قوه قضائیه در اسلام کانون اصلی حق مداری،  عدالت خواهی و خط مقدم مبارزه با فسادهای گوناگون و تباهی و پناه و ملجأ عدالت بنیان مردم مظلوم است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: تداوم روند جهادی مبارزه با فساد به ویژه فسادهای سازمان یافته و ایجاد سامانه گسترده الکترونیکی قوه قضائیه باید از اولویت‌ این قوه باشد.

وی گفت: آمریکا و اتحادیه اروپا مانند همیشه ماهیت استعماری، جهان خواری، بی منطقی و جنایتکاری خود را بی پرده به همگان نشان دانند و در معرض دیدگان جهانیان به نمایش در آوردند.

صفایی بوشهری ادامه داد: تمامی جنایت‌های داخلی و نژاد پرستانه آنان و ظلم ستم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی آن جرثومه‌های فساد بین المللی و بی آبروهای پلید خوی در جغرافیای جهان محکوم است.

وی گفت: مصوبه و اقدام اخیر آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای پیرامون دسترسی بازرسان به تاسیسات اتمی در ایران  غیرمنطقی، غیر اصولی و تحمیلی از ناحیه سران ضد انسانی جهان غرب است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: باتوجه به وضعیت قرمز استان در بیماری ویروس کرونا و شیوع آن تاسیس آزمایشگاه‌های تشخیصی در چهار شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان ضروری است.

وی ادامه داد: همچنین باید در تمامی مراکز تجمع مردمی، اداری و صنعتی بویژه مراکز پر جمعیت نظارت و مدیریت بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

امام جمعه بوشهر گفت: همچنین به همه هم‌استانی‌ها توصیه می‌شود از  ماسک استفاده و بهداشت فردی را مراعات کنند.

صفایی بوشهری افزود: مدت‌هاست شاهد گرانی‌های کاذب و افسار گسیخته در فضای ملی و استانی هستیم که در این رابطه از مسئولان انتظار است از گران فروشی پیشگیری و با عاملان آن برخورد قاطع کنند.

وی در ارتباط با مشکل کم‌آبی در استان بوشهر نیز گفت: از مسئولان آب و فاضلاب استان تقاضا می‌شود در این باره تلاشی جهادی و فوری کنند تا در این شرایط سخت و گرمای تابستان مشکل آب شرب مردم برطرف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر