جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان:
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: برگزاری مراسم تجمعی تا پایان تیرماه در شهرستان دشتستان ممنوع است...
کد خبر: ۷۲۳۰۲
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: برگزاری مراسم تجمعی تا پایان تیرماه در شهرستان دشتستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، فتح‌الله نوروزی بعد از ظهر جمعه در نشست ستاد کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: با عنایت به شیوع و جهش کرونا در سطح شهرستان، اطلاع رسانی به مردم در اولویت برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم تجمعی تا پایان تیرماه در شهرستان ممنوع است افزود: مردم بهداشت فردی را رعایت کنند، زدن ماسک جز بایدهای زندگی خود بدانند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فرماندار دشتستان ضمن همدردی با خانواده‌های متوفیان، افزود: این خانواده‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا محدودیت در برگزاری تشییع جنازه را مد نظر قرار دهند و با شبکه بهداشت و درمان همراهی لازم داشته باشند.

وی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان از صدور مجوز عقد تا پایان تیرماه خود داری کند و سالن‌های عقد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام لازم را داشته باشند و شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی نظارت لازم را داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: صاحبان تالارها، باغ شهری‌ها، دکه‌ها و قلیان فروشی‌ها با شبکه بهداشت و درمان تا پایان تیرماه همکاری لازم را داشته باشند و ادارات نظارتی دقت نظر لازم را جهت تعطیلی اماکن اعلامی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران هر خانه را یک پایگاه سلامت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر