جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ بخشدار در بازدید از پروژه های عمرانی روستایی:
فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: با مدیریت منابع مالی دهیاری ها، تا پایان سال بیش از ۹۰ درصد معابر روستایی در آبپخش، آسفالته خواهد شد...
کد خبر: ۷۲۳۵۹
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴

فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: با مدیریت منابع مالی دهیاری ها، تا پایان سال بیش از ۹۰ درصد معابر روستایی در آبپخش، آسفالته خواهد شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بخشداری آبپخش، علی تنگ ارمی در  بازدید از پروژه ی خیابان شهید جعفری روستای چهاربرج، نظارت اصولی بر اجرای کار و تهیه اسناد قانونی و پایبند بودن به قوانین مناقصات و قوانین حاکم بر‌ پیمان را از اصول مهم اجرای یک پروژه دانست و افزود: تمام پروژه های دهیاری ها به طور مستمر توسط بخشداری آبپخش بازدید می شوند و انجام این روند تاثیر زیادی بر اجرای صحیح پروژه ها خواهد داشت. 

وی با تاکید بر این نکته که توسعه روستاها مهاجرت معکوس را در پی خواهد داشت و از طرفی مانع از مهاجرت اهالی به شهرها خواهد شد، ادامه داد: خدمات رسانی هر چه بیشتر به روستاییان، به خصوص توسط دهیاری و شوراهای اسلامی به عنوان رکن مردم سالاری و رکن مطالبه گری لازم و ضروری است.

تنگ ارمی، مدیریت منابع مالی دهیاری ها را یکی از اقدامات بسیار ارزشمند توسط بخشداری آبپخش دانست و گفت: با مدیریت انجام شده، تا پایان سال ۹۹، بیش از نود درصد معابر روستایی در ر‌وستاهای تابعه، آسفالته خواهند شد که این در نوع خود یک نوع نهضت آسفالت و نهضت اجرای پروژه ها در روستاهاست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر