شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 6 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند گفت: در حال حاضر 103 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند...
کد خبر: ۷۲۴۷۷
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۵۷ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در اماکن تجمعی، گفت: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز بوده و بالاترین میزان ابتلا، بستری و فوتی را دارند. همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته 6 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند گفت: در حال حاضر 103 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 28 مورد از موارد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۴ مورد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد 85 رسید.

دکتر کشمیری با اشاره به افزایش 1 مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های‌ مراقبت ویژه افزود: درحال حاضر 26 مورد مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه باید ماسک را جز جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم خاطرنشان کرد: ویروس کرونا به واسطه نوع انتقالش می‌تواند حتی در ضمن صحبت کردن افراد در جامعه نیز منتقل شود و بهره‌گیری از ماسک به‌طور ویژه در اماکن عمومی می‌تواند از این مسئله تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای جلوگیری کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر