شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۵۳۳
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان از اعمال محدودیت‌های جدید در این شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسن رفیعی پور در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: افزایش ابتلاء به کرونا در تنگستان به دلیل کاهش حساسیت‌ها در بین جامعه و حضور مردم در مراسم تشییع و مجلس ختم است.

وی بابیان اینکه شوراها، رسانه‌ها و فعالین اجتماعی در فضای مجازی باید زنگ هشدار شیوع بالای کرونا را به صدا دربیاورند تصریح کرد: اگر مردم رعایت کنند، می‌توانیم با دغدغه کمتر از این بحران عبور کنیم.

رفیعی پور اضافه کرد: محدودیت‌های کرونایی به دلیل وضعیت هشداردهنده شهرستان تنگستان ناشی از افزایش روند بستری بیماران از ساعت ۲۴ امشب تا پایان تیرماه، اعمال و اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: عدم برگزاری مراسم عروسی و مراسم عزا (مراسم تشییع فقط با حضور فامیل نزدیک و حداقل افراد)، چاپخانه‌ها حق درج ساعت و تاریخ مراسم تشییع و ختم در آگهی‌های ترحیم ندارند، تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی ازجمله این محدودیت‌هاست.

رفیعی پور اضافه کرد: تمامی کارمندان ادارات و مراجعان حتماً باید از ماسک استفاده کرده و برگزاری جلسات غیر ضرور به صورت تجمعی ممنوع است.

فرماندار تنگستان بابیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نانوایان، ضروری و با متخلفین برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: تا تعیین تکلیف ستاد استانی کرونا در خصوص پاساژهای دلوار، فروشندگان و مراجعان به پاساژهای دلوار باید از ماسک استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر