شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۷۷۹
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی یک فروند شناور باری در اسکله بندر محمدعامری شهرستان تنگستان پس از چهار ساعت مهار شد.

به گزارش فکرشهر، حجت خسروی در این ارتباط افزود: در عملیات اطفای این آتش‌سوزی شناور ناجی ۱۸ از بندر عامری، شناور آتشخوار فرهام از بندر رستمی، تیم اطفای حریق بوشهر، آتش نشانی بندر دلوار و جایروپلین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر (با هدف پایش هوایی) مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: حضور بموقع تیم‏‌های عملیاتی در کنار مشارکت موثر مردم برای جداسازی شناور نقطه قوت این عملیات اطفای حریق بود که از ساعت ۹ امروز آغاز و پس از گذشت حدود چهار ساعت با موفقیت پایان یافت.

خسروی ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشت و میزان دقیق خسارت مالی و علت وقوع حادثه توسط تیم سوانح دریایی در دست بررسی است.

وی یادآور شد: در این حادثه میزان اندکی آلودگی دریایی نیز ایجاد شد که به محض پایان عملیات اطفا کار ‎پاکسازی توسط تیم مقابله با آلودگی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، آغاز شده و تا ساعت آینده پایان می‎یابد.

خسروی بیان کرد: هر سانحه یک سری درس‎های آموختنی دارد که امیدواریم با استفاده از آنها شاهد جلوگیری از چنین حوادثی باشیم.

وی افزود: رعایت موارد ایمنی توسط مالکان و فرهنگ سازی با رویکرد ایمنی موضوعی الویت دار است که در این زمینه باید اهتمام همگانی با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر