جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۷۹۵
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: طرح‌های سرمایه گذاری حوزه نفت و گاز در استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سعید زرین فر در نشست با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار حوزه نفت و جمعی از مدیران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر میزبان خیل عظیم صنایع حوزه نفت و گاز است و از سرمایه‌گذاری در این زمینه استقبال می‌کند.

وی با اشاره به استقبال مدیریت ارشد استان بوشهر از طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز خاطرنشان کرد: هماهنگی و تعامل بین سطوح مدیریتی یکی از امتیازات استان بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه این سرمایه‌گذاری در استان بوشهر یک سرمایه‌گذاری برد برد است افزود: استان بوشهر یک برند در عرصه سرمایه گذاری نفتی و گازی است.

وی حضور این شرکت در استان را فرصت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: استان بوشهر دارای حجم بالای سرمایه‌گذاری نفت و گاز است و این فرصت‌ها همچنان برقرار است.

زرین‌فر با اشاره به فراهم بودن امکانات زیرساختی از جمله راه دسترسی، آب و برق و سند مالکیت اراضی در شهرک صنعتی دیر بیان کرد: ملاحظات زیستی محیطی شهرک صنعتی برای طرح‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی دیر فرصت خوبی برای احداث این کارخانه است، اضافه کرد: استان بوشهر شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که یکی از آنها امنیت و دیگری فرهنگ بالای مردم استان است.

شرایط مطلوب دیر برای سرمایه‌گذاری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز به شرایط مناسب شهرک صنعتی دیر برای سرمایه گذاری اشاره کرد و اظهار داشت: یک واحد صنعتی اشتغال زا در شهرک صنعتی دیر فعال شده است.

سید مهدی صفوی با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت نفتی و گازی در شهرک صنعتی دیر خاطرنشان کرد: مساحت این شهرک ۲۱۹ هکتار است که مجموع زمین صنعتی آن نیز ۵۰ هکتار است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار هکتار از اراضی این شهرک واگذار شده است، ادامه داد: شهرک صنعتی دیر از زیرساخت‌های مناسبی در حوزه‌های آب، برق، راه دسترسی، تلفن و روشنایی برخوردار است.

شرکت سرمایه‌گذار متقاضی هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای احداث پالایشگاهی در پنج فاز و با قابلیت ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی است که در صورت دریافت مجوزهای لازم ظرف مدت ۲ سال به بهره‎‌برداری خواهد رسید.

خوراک این پالایشگاه روزانه هشت هزار بشکه میعانات گازی است که محصول نهایی آن نیز می‌تواند اترها، تینرها، حلال‌ها و روغن‌های خاص صنعتی باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر