پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان:
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: روزانه فوتی کرونا را در دشتستان شاهد هستیم و باید بیش از پیش مراقبت باشیم...
کد خبر: ۷۲۸۰۴
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: روزانه فوتی کرونا را در دشتستان شاهد هستیم و باید بیش از پیش مراقبت باشیم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح‌اله نوروزی در نشست ستاد کرونا شهرستان دشتستان اظهار داشت: روزانه فوتی کرونا را در شهرستان شاهد هستیم و باید مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت نظر لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازاریان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند تصریح کرد: نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

فرماندار دشتستان خواستار پرهیز از برگزاری مراسم جمعی با عنایت به شرایط شهرستان شد و افزود: مردم خوب شهرستان، فعالین اجتماعی و رسانه‌ها همراهی و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به زدن‌ماسک اهتمام لازم را داشته باشند اضافه کرد: مدیران دستگاه اجرایی نظارت لازم را بر پروتکل‌های بهداشتی مربوط به ادارات داشته باشند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی بر بازار، تالارها و باغ شهری‌ها، سالن‌های ورزشی باشگاه‌ها و زمین‌های چمن، برابر مصوبات ستاد تشکیل و اهتمام لازم را به عمل آورند.

وی بیان کرد: تمام نگاهمان مدیریت شرایط بحرانی مربوط به ویروس کرونا در سطح شهرستان است و در این راستا همکاری همگان مورد انتظار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر