شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 استاندار بوشهر:
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص، مشکلات و ضرورت تامین آب بویژه در مناطق روستایی با حمایت و همکاری دستگاه قضایی تاکنون ۲هزار انشعاب غیر مجاز آب خانه باغ‌ها در این استان قطع شده‌است...
کد خبر: ۷۲۸۴۶
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص، مشکلات و ضرورت تامین آب بویژه در مناطق روستایی با حمایت و همکاری دستگاه قضایی تاکنون ۲هزار انشعاب غیر مجاز آب خانه باغ‌ها در این استان قطع شده‌است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر افزود: هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند به شرکت آب و فاضلاب به منظور جلوگیری از قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب در باغ ویلاها فشار وارد کند زیرا  قطع انشعابات غیر مجاز مورد حمایت مدیریت ارشد استان بوشهر و دستگاه قضایی است.

وی بیان کرد: دستگاه قضا در زمینه قطع انشعاب‌های غیر مجاز آب بویژه در بخش باغ ویلاها همکاری خوب و حمایت محکم و قاطع‌ای داشته‌است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با همت و تلاس مدیران آب و معاونت عمرانی استانداری اقدام‌های خوبی در این استان برای برطرف کردن مشکل تامین آب انجام شده و این روند تا تکمیل پروژه‌های مهم آب ادامه می‌یابد.

گراوند اظهار داشت: یکی از اقدام‌های مهم استان در بخش آب، اصلاح ۵۰۰ کیلومتر شبکه‌ آب روستایی است که در نوع خود کار بزرگی است.

وی گفت: زمان بندی تکمیل و روند اجرای پروژه‌های مربوط به سدسازی و فاضلاب بوشهر مشخص و گزارش کار به وزارت نیرو اعلام شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: به منظور سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های آب شیرین کن در این استان، یک مسئول ویژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای این امر در نظر گرفته شود.

گراوند افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر علاوه بر برطرف کردن مشکلات آب شهر بوشهر شاهد پایداری و تعادل آب در سایر نقاط مشکل دار خواهیم بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با شیوع کرونا مصرف آب در استان ۳۰ درصد افزایش داشته است اما با اقدام‌های صورت گرفته برای تامین آب مشکل چندانی در این استان وجود ندارد.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با توجه به مشکل تامین آب در روستاهای عسلویه پس از دستور استاندار، با حضور معاون عمرانی بازدیدهای میدانی و پیگیری‌های حضوری در روستاها انجام و مشکل آب آنها تا حدود بسیار زیادی حل شد.

وی بیان کرد: در زمان حاضر هشت هزار و ۵۱۵ انشعاب غیر مجاز آب در استان بوشهر شناسایی شده که از این شمار هفت هزار و ۲۰۰ انشعاب شهری و یکهزارو ۳۱۵ انشعاب روستایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر