جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۹۰۹
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر ۱۱۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، سید حسین حسینی در جمع فعالان صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه صنعت در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و حمایت لازم را از فعالیت‌های صنایع در سطح استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۱۳ بنگاه اقتصادی استان بوشهر برای دریافت تسهیلات رونق تولید اضافه کرد: هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۷۲ متقاضی تاکنون پرداخت شده است و دیگر موارد در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش ۶۸ درصدی صدور جوازهای تأسیس صنعتی در استان طی سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر ۱۱۷ درصد افزایش یافته است.

وی از صدور ۵۴ فقره جواز تأسیس صنعتی در استان طی این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: این مجوزها با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال انجام شده که زمینه اشتغال هزار و ۹۴۰ نفر را فراهم می‌سازد.

‌حسینی با اشاره به شرایط خوب استان بوشهر از نظر برخورداری از زیرساخت‌های لازم نظیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: برنامه‌های خوبی برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر داریم و نشست‌های مکرری برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر