جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۹۷۶
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی‎های نقشه هواشناسی در نیمه نخست هفته آینده در برخی ساعت‎ها بر پوشش ابر در آسمان این استان افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می‌شود در اغلب ساعت‎‌های امروز و روزهای آینده، وزش ملایم باد، غبار محلی، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان باشد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از وقت امروز گاهی وزش باد و فردا در ابتدای صبح در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی افزود: در این مدت ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت ۰۰:۲۴، زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۹ بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۱:۰۹و جزردوم دریا ساعت ۱۸:۵۶ خواهد بود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم و خورموج با ۴۶ و جم با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر