جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۳۷۳
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته میزان مراجعه مردم این استان به مراکز درمانی تامین اجتماعی سه میلیون و ۷۴۰ هزار مورد ثبت شده‌است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، زهرا نویدی فرد در دیدار با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: از این میزان مراجعه کننده ۳۳ هزار نفر در مراکز تامین اجتماعی از خدمات بستری برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر پوشش بیمه تامین اجتماعی است، بیان کرد: در زمان حاضر ۲۶۰ تخت از مجموع تخت‌های بستری استان بوشهر در اختیار درمان تامین اجتماعی است که در این شاخص سهم مدیریت درمان تامین اجتماعی ۲۰درصد از کل تخت‌های این استان است.

نویدی فرد ادامه داد: عدالت در سطح دسترسی به خدمات درمانی از اهداف و راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی است که تحقق این مهم در استان  به عنوان اولویت مورد توجه قرار گرفته است.

نویدی فرد اظهار داشت: پرداخت مطالبات دانشگاهی یکی از موفقیت‌های سازمان تامین اجتماعی است که با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته مطالبات دانشگاهی استان نیز در سال گذشته پرداخت شد تا مردم دغدغه‌ای در دریافت خدمت در حوزه درمان غیر مستقیم نداشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز نحوه ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی را دراین استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حق مردم استان بوشهر در دریافت خدمات درمانی مطلوب بیش از این است و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط این امر دور از دسترس نیست.

عبدالکریم جمیری افزود:استان بوشهر سهم بسزایی در تولید و اقتصاد ملی داردو شای سته است مردم این استان از امکانات و خدمات درمانی مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

جمیری با بیان اینکه مردم جزیره خارگ از خدمات درمانی مناسبی برخوردار نیستند استقرار یک مرکز درمانی در این جزیره را گزینه مناسبی برای تحقق خواسته حداقلی جامعه کارگری این جزیره برشمرد.

جمیری همچنین توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در شهرستان دیلم را خواستار شد و گفت: شهرستان دیلم به لحاظ دارا بودن امکانات درمانی شرایط مناسبی ندارد و راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان کمک شایانی به درمان شهرستان خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر