جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۴۲۲
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته‌های بحق مردم جنوب استان بوشهر از نفت و گاز پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی احمدی عصر شنبه در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) دیر با تقدیر از کادر بهداشت و درمان گفت: علی رغم فعالیت‌ها و خدماتی که در این بیمارستان انجام می‌شود اما مردم درخواست‌های بحقی دارند که بجد پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت اولویت کاری بنده در این دوره از نمایندگی مردم حوزه انتخابیه جنوب استان است، گفت: نشست‌های مختلفی در راستای رفع مشکلات بیمارستان دیر با مجموعه نفت و دانشگاه علوم پزشکی داشته‌ام که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشته است.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تأمین بخشی از تجهیزات مراقبت‌های تنفسی بیمارستان‌های حوزه انتخابیه توسط شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس از جمله این موارد است.

وی با تاکید بر استمرار کمک‌های نفت به حوزه پیرامونی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات باید از تمامی ظرفیت موجود در منطقه برای خدمت رسانی به مردم بهره برد.

احمدی افزود: بازدیدهای میدانی با مسئولین صنعت نفت و علوم پزشکی ضمن بررسی نیازها و اولویت بندی آنها، راهکارهای تعاملی و هم افزایی رفع مشکلات نیز اعلام می‌شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تعاملی و هم افزایی نفت و دانشگاه علوم پزشکی موجب کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه جنوب استان بوشهر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر