شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۵۱۹
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: دیدار معوقه تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور ششم مرداد ماه به میزبانی شهر جم استان بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در این ارتباط گفت: دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر قرار بود ۱۵ تیماه در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن تیم استقلال به علت داشتن ۹ بازیکن مبتلا به کوید ۱۹ برگزار نشد.

امیر حسین محتشم افزود: پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی و سایر شواهد موجود در پرونده یاد شده، مشخص شد حضور نیافتن تیم استقلال موجه بوده و بنا به ملاک ماده ۶۳ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷، حکم بر تکرار بازی یاد شده صادر شد.

اعلام زمان تکرار این دیدار پیش از صادر شدن رای کمیته استیناف به اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز اعتراض دوباره این تیم را به همراه داشته است.

مسئولان تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارند اعلام زمان تکرار این بازی باید پس از صادر شدن رای کمیته استیناف صورت می‎گرفت.

رئیس کمیته استیناف نیز روز گذشته د گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تهران گفته بود بزودی درباره بازی استقلال و پارس جنوبی جم تشکیل جلسه می‌دهیم و ظرف ۴۸ ساعت آینده رای این مسابقه صادر خواهد شد.

استقلال تهران اکنون با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و به دنبال کسب سهمیه مسابقات آسیایی است.

پارس جنوبی جم نیز با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر است و برای بقا می‎جنگد.

این تیم پنجشنبه هفته جاری هفته جاری در تهران به مصاف پیکان می‎رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر