پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ در نخستین نشست شورای اداری سال 1399 شهرستان مطرح شد:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 1399 که صبح امروز سه شنبه ـ 31 تیرماه ـ در سالن امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد، درباره هفته دولت و پروژه های عمرانی نکاتی را بیان کرد و با اشاره به کرونا، به برخی حاضرین تذکر داد...
کد خبر: ۷۳۵۶۴
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 1399 که صبح امروز سه شنبه ـ 31 تیرماه ـ در سالن امام خمینی (ره) برازجان برگزار شد، درباره هفته دولت و پروژه های عمرانی نکاتی را بیان کرد و با اشاره به کرونا، به برخی حاضرین تذکر داد.

به گزارش «فکرشهر»، فتح اله نوروزی گفت: چند وقتی بود می‌خواستیم جلسه شورای اداری را برگزار کنیم و بالاخره امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی جلسه را برگزار کردیم ولی می‌بینم که همه رعایت کرده اند به جز آقایان شریفی و جاودانی، شهرداران سعدآباد و دالکی که علی رغم این که ما برای رعایت فاصله، بین صندلی ها چسب زده بودیم، اما این دو نفر فاصله اجتماعی را رعایت نکرده اند.

وی با هشدار شدید به افراد نامبرده در سخنانش برای رعایت فاصله و جابجا شدن، به شعار سال و سخنان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: اولین نکته ای که باید انجام داد و رهبری و رییس جمهور تاکید دارند این است که باید تلاش زیاد و خستگی ناپذیری داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.

نوروزی، افزود: وظیفه دیگر ما این است که کار عالمانه انجام دهیم و باید به تولیدکننده و کسب و کارهای سالم کمک کنیم و قطعا با میزی که به ما سپرده شده است، می توانیم به مردم کمک کنید.

وی گفت: رفع و حذف موارد تولید، مهم ترین عامل تحقق شعار سال است که باید انجام شود.

فرماندار دشتستان با بیان ایت که «دولت دوازدهم در بدترین شرایط تحریمی در طول انقلاب است و باید فضای اداری را با انضباط پیش برد»، پیرامون کرونا چند نکته را اعلام کرد و با تقدیر از کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت: در بیمارستان گنجی ۱۵۰ نفر و در شبکه بهداشت و درمان، ۵۰ نفر مبتلا به کرونا شده اند یعنی بخش بهداشت و درمان ما ۲۰۰ نفر به کرونا مبتلا شدند که در این بین شهید سلامت هم داشتیم.

فتح اله نوروزی با تقدیر از همه ادارات، سازمان ها، ارگان، اصناف، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، نیروهای جهادی، روحانیون و همه کسانی که به بحث کرونا کمک کردند، افزود: امروز ۱۵۰۵ نفر کرونایی در شهرستان دشتستان داریم که ۸۳ نفر از آن ها فوت کرده اند و تست کرونای بیش از ۱۷۰۰ نفر از آن ها نیز منفی اعلام شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه نظارت دقیق داشته باشیم، باید کاری کنیم که کمترین میزان مبتلا و فوتی را داشته باشیم و تا امروز که صحبت می‌کنم، بیش از ۲۳ هزار بازدید از اصناف انجام شده است که بیش از ۲۰۰ مورد به پلمپ منجر شده است.

فرماندار دشتستان از مدیران شهرستان خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و به همکاران خود نیز بگویند که پروتکل ها را رعایت کنند و از ارباب رجوع ها نیز خواسته شود که رعایت کنند.

وی خطاب به حاضرین اضافه کرد: از همه ادارات تقاضا دارم با مامورین و مسوولین شبکه بهداشت کاملا همراهی کرده و مقاومت نکنند و شهرداران نیز همراهی کامل کنند؛ پروتکل های بهداشتی را در ادارات رعایت کنید و ما نیز به سرکشی های سرزده خود ادامه می‌دهیم.

فتح اله نوروزی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت گفت که رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیر هفته دولت شهرستان دشتستان انتخاب شده است و افزود: انتظار دارم که مدیران در هفته دولت اقدامات خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار شهرستان اظهارداشت: پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهرستان دشتستان در حال انجام است که انتظار داریم مدیران آن را به مردم اطلاع دهند. پروژه‌های عمرانی در حوزه دولت در حال انجام است و درمانگاه تامین اجتماعی و یکی از درمانگاه های بهداشت در حال تکمیل است و تا هفته دولت افتتاح می شود و احداث بیمارستان ۱۷ شهریور نیز در حال انجام است و بیمارستان تامین اجتماعی برازجان را نیز گسترش خواهیم داد.

وی از مدیران اداره ها خواست که روابط عمومی ها را فعال کنند و افزود: بعضی مدیران روزه سکوت گرفته اند و این اصلا کار خوبی نیست و در هفته دولت به رفتار مسوولین دقت می کنم و می بینم کدام مسوول حداقل کارهایی که خودش انجام داده را به مردم اطلاع رسانی کند و باید واضح و روشن به مردم اطلاع رسانی کنید.

نوروزی اظهارداشت: وحدت و انسجام از جمله اصولی است که باید رعایت شود و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و است و بحث گرانی و تنظیم بازار نیز به عنوان بحث اصلی و اساسی باید مد نظر باشد.

وی گفت: اقدامات خوبی در حوزه زمین خواری در حال انجام است و ما در شورای تامین پشتیبانی خواهیم کرد و از مدیرانی که در این حوزه تلاش می‌کنند، تشکر می کنم.

وی افزود: تعامل مدیران دستگاه های اجرایی با بخشداران مورد تاکید است که باید این تعامل و همراهی را به خوبی با یکدیگر در سطح بخش ها داشته باشند.

فرماندار دشتستان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب در اداره ها، از مدیران خواست که خودشان در جلسات حضور داشته باشند و افزود: اگر مدیری خودش حضور نداشت، معاون وی بیاید و اگر کسی نیامد و احترام نگذاشت، ما نیز مانند خود آنها با آنها برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: انجام مصوبات به طور کامل و صحیح نکته دیگر مدنظر ما است که مدیران باید رعایت کنند.

به گزارش «فکرشهر»، در این نشست، برخی مدیران جدید شهرستان نیز معرفی شدند که عبارتند از:

سهراب باقری به عنوان رییس آموزش و پرورش دشتستان، هادی توسلی به عنوان رییس فنی و حرفه ای، حسین شمسی فرد به عنوان رییس اداره برق برازجان، حمید سیاسی نژاد به عنوان رییس بیمارستان مهر برازجان، جعفر مهرآوران به عنوان شهردار آب پخش، اسماعیل علیپور به عنوان رییس آموزش و پرورش سعداباد، روح اله محمدی به عنوان رییس آبیاری و زهکشی، علی بهرام نژاد به عنوان بخشدار ارم، حمیدرضا شبانکاره رییس ۱۱۵ و حبیبی به عنوان رییس مرکز رشد و فناوری.

همچنین در این نشست، از خیرین حوزه سلامت شهرستان تقدیر شد.

نظرات بینندگان
خوم
|
-
|
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
والله ای هیچ کاری ودسش وربیا
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر