جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر»/ رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در شورای اداری:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت که برخی پزشکان و مطب ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و خودشان باعث گسترش کرونا می شوند...
کد خبر: ۷۳۶۰۲
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۹

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت که برخی پزشکان و مطب ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و خودشان باعث گسترش کرونا می شوند.

به گزارش «فکرشهر»، ماریا خویشدوست در نخستین نشست شورای اداری شهرستان دشتستان در سال 1399، با بیان بخشی از فعالیت های ستاد مبارزه با کرونای دشتستان از عملکرد آرامستان برازجان در رعایت پروتکل های بهداشتی برای دفن فوتی های کرونا تقدیر کرد و با انتقاد از برخی پزشکان و مطب ها در این زمینه، گفت: برخی پزشکان و مطب ها رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی را انجام نمی‌دهند، در حالی که خودشان در خط اول ابتلا حضور دارند و ممکن است باعث گسترش کرونا نیز شوند و باید مثل سایر اصناف بهداشت را رعایت کنند.

وی ادامه داد: درست است که شهرستان ما در بین شهرستان هایی که تلفات بالایی در کرونا دارند، قرار دارد اما مردم ما در بین سایر مسائل بهداشتی و پزشکی در استان نیز، میانگین بالایی دارند؛ مانند قندخون که میانگین آن در کشور 18 درصد و در دشتستان بالغ بر 23 درصد است.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با تسلیت شهادت شهدای سلامت کشور، استان بوشهر و شهرستان دشتستان، اظهارداشت: دکتر «سروستانی» که روزهای گذشته در اثر ابتلا به کووید 19 درگذشت، در تقاضای مرخصی خود نوشته بود به دلیل خستگی 10 روز مرخصی می خواهد ولی رفت و دیگر برنگشت و واقعا در این پنج ماه زحمات زیادی کشید.

خویشدوست درباره کیت تشخیص کرونا نیز بیان داشت: برای تست کرونا، کیت موجود نیست و پول هم وجود ندارد که بخواهیم آن را خریداری کنیم.

وی با تقدیر از نیروهای بسیج و جهادی ادامه داد: این گروه ها بدون هیچ دستمزدی به ما کمک می کنند و سریعا پس از تماس ما به هر تعدادی که می‌خواستیم حضور پیدا کرده و کار را انجام می‌دهند.

این مسوول در پایان سخنانش از همه بخشداران، شوراها، شهردارها و همه روسای اداره ها خواست که به بهداشت و درمان دشتستان کمک کنند و افزود: حداقل درخواست ما این است که در ادارات خود رعایت کنند تا کمکی به ما کرده باشند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر