پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: دمای هوا در استان بوشهر به اوج خود رسیده به نحوی که مصوب شده امروز و فردا، اداره های استان زودتر از دیگر روزهای مردادماه تعطیل شوند تا مصرف برق کم تر شود؛ در همین حال به طور روزانه شاهد قطعی های برق در نقاط مختلف استان و به ویژه دشتستان هستیم...
کد خبر: ۷۳۷۳۱
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: دمای هوا در استان بوشهر به اوج خود رسیده به نحوی که مصوب شده امروز و فردا، اداره های استان زودتر از دیگر روزهای مردادماه تعطیل شوند تا مصرف برق کم تر شود؛ در همین حال به طور روزانه شاهد قطعی های برق در نقاط مختلف استان و به ویژه دشتستان هستیم.

به گزارش «فکرشهر»، رییس اداره برق برازجان در  نخستین نشست شورای اداری شهرستان دشتستان که 31 تیرماه برگزار شد، گفت: پیک مصرف برق دشتستان بالای 400 مگاوات است و بسیار بالاست و مدیریت آن بسیار سخت و از هفته گذشته که موج گرما آمده؛ مصرف برق از میزان 123 مگاوات به 400 رسیده و جا دارد مردم همراهی بیشتری کنند چرا که ما مجبور شدیم در برخی نقاط، خاموشی هایی اعمال کنیم.

حسین شمسی فرد ادامه داد: علی رغم اینکه ساعت کار ادارات کم شده اما متاسفانه برخی ادارات رعایت نکرده و بعد از ساعت نیز به کار ادامه می‌دهند.

وی با درخواست از اداره های شهرستان دشتستان برای رعایت ساعت کاری اعلام شده، افزود: عدم رعایت ساعت کاری باعث شد که ما هفته گذشته برق چند اداره و بانک را قطع کنیم.

شمسی فرد به کمبود اعتبار در برق نیز اشاره کرد و گفت: از دیگر مشکلات صنعت برق، کمبود اعتبار است؛ تنها منبع درآمد ما از مبالغ وصول برق مشترکین است و متاسفانه مجموع مطالبات ادارات برق شهرستان دشتستان، 26 میلیارد تومان است که 14 میلیارد تومان آن در مجموعه های اداری است و ما دستگاهی داریم که با بیش از یک میلیارد تومان بدهی، دارای سه اشتراک برق است.

به گزارش «فکرشهر»، فتح اله نوروزی ـ فرماندار دشتستان ـ نیز در این باره گفت: این شرایط برقی در کشور وجود دارد و باید ما ادارات رعایت کنیم تا دچار مشکل نشویم. 

نوروزی افزود: باید یکی از کارمندان ادارات را ملزم کنیم که ساعت 12:30 کولر اتاق ها را خاموش کند و از مدیران برق می خواهم اگر دیدند اداره ای رعایت نمی کند، برق آن اداره را خاموش کنند و آن مدیر نیز با من تماس نگیرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر