جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۷۳۴
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به مشکلات بیمارستان‌های کنگان و دیر در خصوص زباله‌های عفونی تصمیم‌های خوبی برای حل این معضل و خرید دستگاه‌های مورد نیاز گرفته شده‌ است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و برطرف کردن مشکلات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی یادآورشد: حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است و هر نوع غفلت در این زمینه ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آمادگی کامل بخش‌های مختلف درمانی استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی (دیر، کنگان، جم و عسلویه) با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.

سعید کشمیری اضافه کرد: در زمان حاضر 338 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند از این شمار 171 مورد مثبت قطعی هستند که در 24 ساعت گذشته 30 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 18 هزار و 900 مورد بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد پنج هزار و 499 مورد بستری و پنج هزار و 161 مورد از آنان درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر