پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۹۸۶
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با توجه به قابلیت‌های شهر آبپخش از لحاظ طبیعی و ظرفیت آن در جذب گردشگر، تلاش می‌شود شاخص‌های گردشگری در این شهر توسعه یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سکینه سالاری روز پنجشنبه در بازدید از اقامتگاه‌های بوم گردی آبپخش افزود: مجموعه معاونت گردشگری استان بوشهر در کنار مدیران و فعالان حوزه گردشگری در این بخش است و می‌توان با صدور مجوزهای لازم و راه‌اندازی و احداث زیر ساخت‌ها به توسعه شاخص‌های گردشگری در این شهر کمک کرد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری بوشهر ادامه داد: بخش و شهر آبپخش با داشتن بیشترین نخل در استان و حجم بالای تولید رطب و خرما، کانال‌های آبیاری دائمی، اقامتگاه‌های بوم گردی و تولید صنایع دستی فاخر در رشته حصیر بافی، توانایی تعریف رویدادهای مختلف در این زمینه را دارد که بی تردید در دوران پسا کرونا جشنواره های برداشت خرما و رطب در این شهر انجام می‌شود.

سالاری اضافه کرد: در بخش پرداخت تسهیلات، کمک کننده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و تمام تلاش ما این است که در صنعت اشتغال‌زای گردشگری استان بوشهر رونق ایجاد و به توسعه آن کمک شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر