پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۹۹۳
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از فاطمه کرم‌زاده بانوی بوشهری تیم ملی تیراندازی که چندی قبل سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را به‌دست آورد تجلیل کرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس،  سردار خلیل واعظی در آیین تجلیل از بانوی المپیکی بوشهری با تبریک در کسب سهمیه المپیکی این مهم را افتخاری برای ایران اسلامی و مردم استان بوشهر دانست و اظهار داشت: بدون شک این حرکت سبب ارتقاء جایگاه تیراندازی استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر بیان کرد: کسب این افتخار بدون داشتن مربی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و این حرکت درونی شما به سمت موفقیت است و جوانان ما که دوست دارند هم چون شما به این جایگاه برسند باید شما را الگوی خود قرار دهند.

سردار واعظی با تاکید بر توجه به ایمان لایزال الهی تصریح کرد: من معتقدم که خودشناسی همان خداشناسی است و وقتی خدا را بشناسیم و به آن  متصل شویم به نیروی لایزال الهی و آنگاه به هر هدفی که بخواهید می‌رسید.

وی با بیان اینکه شما برای رسیدن به این هدف قطعا تلاش فراوانی کردید گفت:ما به وجود شما دختران پسران برومند این سرزمین افتخار می‌کنیم ایران مملو از این جوانان مستعد و خاص هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر توجه به تحصیلات علمی افزود: از شما انتظار دارم در کنار ورزش که در مسیر موفقیت قرار گرفته‌اید به تحصیلات خود ادامه دهید زیرا معتقدم هر 2 می‌توانند مکمل یکدیگر باشند و دوست داریم همچون ورزش در تحصیلات هم به بالاترین درجات ممکن دست پیدا کنید.

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر هم به افتخارات این بانوی بوشهری اشاره کرد و گفت: خانم کرم‌زاده از سنین کودکی به این رشته علاقمند بود به گونه‌ای که از 10 سالگی به عضویت این رشته در آمد و در سن 12 سالگی عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الله نوری بیان کرد: این بانوی ورزشکار بوشهری هم اکنون با کوله باری تجربه و کسب افتخارات نظیر مدال نقره تیمی جوانان در مسابقات آسیایی ژاپن در سال 2016 کسب سهمیه المپیک در مسابقات آسیایی قطر در سال 2019 در رشته بادی مدال برنز تیمی و در رشته خفیف سه وضعیت مدال نقره تیمی کسب کرد.

 معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان بوشهر هم گفت: خدا را شکر امروز یک کلاس آموزشی در رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برای بانوان سازمان دوم رزم از وجود حضور خانم کرم‌زاده بهره بردند.

 سرهنگ نیما مقاتلی خاطرنشان کرد: این کلاس به مدت 1.5 ساعت به طول انجامید و همکاران بانوی نیروی انتظامی در این کلاس ابراز رضایت‌مندی کردند.

 در ادامه خانم کرم‌زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین حافظان امنیت کشور و استان تصریح کرد: رشته خفیف 3 وضعیت سهمیه المپیکی گرفتم که به زانو، درازکش و ایستاده شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه و در این رشته نفر سوم آسیا هستم بیان کرد: فقط من توانستم این سهمیه را در این رشته به دست آورم و بقیه ورزشکاران بانوان در رشته بادی کسب سهمیه کردند و در مسابقات قطر در رشته بادی با امتیاز 628.1 راهی فینال شدم و در فینال جایگاه هشتم به دست آوردم و همچنین در رشته خفیف با امتیاز  1173 راهی فینال شدم و در فینال جایگاه پنجم به دست آوردم و سهمیه المپیک را کسب کردم.

کرم‌زاده گفت: در رشته بادی تیمی، مدال برنز تیمی و در رشته خفیف مدال نقره تیمی را کسب کردم و در واقع در بین بانوان ورزشکار رشته تیراندازی تیم ملی ایران تنها فردی بودم که در هر 2 رشته به فینال راه پیدا کردم.

در پایان این جلسه از فاطمه کرم‌زاده به جهت کسب سهمیه المپیک که در استان بوشهر بی‌سابقه بوده است با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر