جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از ۷ سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۷۳۹۹۹
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از ۷ سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: با وصول خبری مبنی بر اینکه قاتل فراری که در سال ۹۲ در شهرستان نیریز استان فارس دست به قتل زده و در شهر چغادک مخفی می باشد، اکیپ ویژه ای از ماموران انتظامی شهرستان بوشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس، مکان اختفاء قاتل فراری در منزلی واقع در شهر چغادک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگریانه دستگیر شد.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: قاتل در بازجویی های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و بیان داشت در سال ۹۲ پس از حضور در یک نزاع دسته جمعی، فردی را با ضربات چاقو به قتل رساندم  و پس از آن متواری شده به بوشهر نقل مکان کردم. 

سردار واعظی با اشاره به اینکه متهم در استان بوشهر در امر قاچاق کالا نیز فعالیت داشته است، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء وی ۸۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که ارزش کالاها توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، عنوان کرد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر