جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۱۳
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا احتمال وقوع ناپایداری‎های جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تندباد لحظه‎‌ای در ارتفاعات شرقی و بخش هایی از جنوب استان دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس در ساعت‎هایی از وقت امروز تا اوایل شب پوشش ابر و سرعت وزش بادهای جنوبی در برخی نقاط استان افزایش می‎یابد.

وی بیان کرد: همچنین در روزهای آینده، غبار محلی، شرجی، رطوبت و دمای بالا، گاهی وزش باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده های غالب در استان بوشهر خواهد بود.

مساعدی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در ارتفاعات شرقی و برخی مناطق جنوبی استان با احتمال رخداد ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‏ شود.

وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب گاهی ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اواخر وقت ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مرکزی و شمالی استان گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۲ ، جزر اول ساعت ۱۴:۰۶، مد دوم ساعت ۲۰:۲۷ و جزر دوم ساعت ۲۳:۲۷ خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۷ و جم با ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر