شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۱۷
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت در کارها و رفع مشکلات امروز، نیازمند داشتن تفکر و روحیه جهادی و انقلابی بر مبنای سیره شهدا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در نشست دومین جشنواره ادبی و هنری حماسه مجنون اظهار داشت: کلید حل مشکلات و پیروزی بر آنها در تفکر انقلابی و کار و کوشش جهادی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های مربوط به شهدا و دفاع مقدس را به نحوی برگزار کنیم که بیشترین اثرگذاری و تأثیر را در جامعه داشته باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از شئون اثرگذاری، برگزاری جشنواره و فراخوان‌های ادبی به منظور درگیر کردن مخاطب با آثاری است که بر مبنای زندگی و سیره شهدا تولید و گردآوری می‌شود.

وی تصریح کرد: از ظرفیت هنر و کار هنری باید برای عمق بخشی و ماندگاری آثار استفاده کنیم و در این راه باید هنر را به استخدام خود درآوریم.

رضایی افزود: علت اینکه امروز کشور دچار مسائل زیادی از جمله مشکلات اقتصادی شده و خسارت‌های زیادی دیده این است که از تفکر و روحیه جهادی شهدا در پیشبرد امور غفلت کرده‌ایم و از آن فاصله گرفتیم.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات امروز، تفکر و روحیه جهادی و انقلابی بر مبنای سیره شهدا است و تا مادامی که این تفکر بر کشور حاکم نشود مشکلات با ما خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر