پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۲۶
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی افزود: طلاب حوزه های علمیه همواره در بیان مطالبات مردمی پیشگام هستند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی حوزه، ابراهیم رضایی پنج‌شنبه شب در دیدار با مسئولان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تاثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران این استان دارای چنین رویکرد و شاخصی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: روحیه و تفکر جهادی و انقلابی ، کلید حل مشکلات جامعه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین عامل پیشرفت در کارها و علاج ریشه کن کردن مشکلات عمل به سیره شهداست.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر نیز اظهارامیدواری کرد با همت نمایندگان استان، مردم بزودی طعم خوش مجلس انقلابی کارا و دغدعه مند نسبت به  معیشت مردم را  بچشند.

حجت الاسلام علی اکبر سماعیلی افزود: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

وی یادآورشد: انتظار حوزه علمیه خواهران در این زمینه تحقق مطالبات به حق مردم و جوانان نجیب استان بوشهر است.

اسماعیلی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و پویایی طلاب و اساتید گفت: همه این ظرفیت‌ها را می توان با کمک نمایندگان مجلس برنامه‌ریزی و مدیریت کرد تا شاهد آثار آن در استان و کشور باشیم. 
فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان نیز در این نشست پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و آمادگی طلاب خواهر  در ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر